Zet met Pandora Stichting de bloemetjes buiten op WERELDDIERENDAG!

Pandora Stichting organiseert een ludieke actie door de verkoop van bloembollen en vaste planten die voor half december geplant kunnen worden. U kunt hierdoor genieten van een fleurige tuin en helpt tegelijk onze stichting aan extra inkomsten.

De actie is, door Pandora Stichting, in samenwerking met Baltus Fundraising uit Vaassen georganiseerd. Van het bedrag dat u besteedt wordt minimaal 30% direct aan ons uitgekeerd. Dat geld gaan we gebruiken voor de hondjes in Roemenië, denk hierbij aan dierenartskosten, transportkosten, fosterkosten en sterilisatieprojecten.

Onder dit bericht kun je de folders bekijken. In de eerste folder staan mooie en voordelige bloembollen en vaste planten die je tuin in het voorjaar en de zomer opvrolijken. In de tweede gids beleef je een waar chocolade avontuur, met alvast voordelige chocolade pakketjes voor Sint of Kerst. Je kunt de bloembollen en chocolade bestellen door de bijgevoegde bestellijst in te vullen en te ondertekenen. De bestellijsten dienen uiterlijk dinsdag 4 oktober ingeleverd te zijn en kun je ingevuld mailen naar Pandora Stichting, daarna word je bestelling besteld.

Rond eind oktober worden de bloembollen naar je huis verzonden of bezorgd! Je betaalt pas als het pakketje klaar staat voor verzending, d.m.v. een tikkie of België via een bankoverschrijving. Als de betaling binnen is wordt de bestelling verzonden.

Wanneer je de bloembollen het best kunt planten kun je lezen op de verpakking.

Profiteer nu van dit unieke aanbod, steun onze actie maak van WERELDDIERENDAG een groot succes voor de hondjes en…..

Beloon jezelf met een mooie tuin!

Namens alle hondjes, alvast bedankt voor uw steun.
Hoe werkt de bestellijst?
Onder aan de folder staat een knop naar de bestellijst, dit is een excel bestand of een pdf file waar je alleen maar de aantallen in die je wilt bestellen en je gegevens als naam, adres, telefoonnummer en e-mail in moet vullen de rest gaat automatisch. Het bestand sla je op, op je computer. Vervolgens ga je naar de knop verstuur bestelformulier. Dat formulier gaat naar mijn e-mail adres. Bovenin de mail staat een paperclip, daarmee voeg je het opgeslagen bestand toe en verstuur je deze. Mocht het niet lukken om het formulier te versturen, dan mag je de bestelling ook naar mij mailen in dat geval met bestelnummer en omschrijving en naam, adres en telefoonnummer, verzenden mag dan per mail of via messenger. Heb je hulp nodig? Mail mij dan, dan help ik je graag.

of beleef een heerlijk chocolade avontuur...